woensdag 1 januari 2014

gedaan...

Yep, 2013 is nu wel degelijk gedaan, schluss, achter de rug.
We sloten het jaar gezellig thuis af, in zelfgemaakte kleertjes, en gaven natuurlijk ook zelfgemaakte kadootjes.
De Dochter kreeg het eerste stuk uit het boek dat ik al van in het begin in mijn kast heb liggen: stof voor durf het zelvers. Ik moet helaas weer vast stellen dat ze maar heel nipt nog in maat 8 jaar past, met haar 5 jaar. Het volgende zal dus een maatje groter worden. Ze was anders wel heel blij met haar kleedje:
En op oudejaarsavond completeerde we de look nog met bijpassende broekkousen en een leuk vestje.

stof: habiba leuven
patroon: stof voor durf-het-zelfvers

Zelf droeg ik een hemdsjurk uit prachtige petit pan stof, die ik echt niet mooi op de foto krijg.

(hm, gekke foto, mijn kousen zijn nogthans dezelfde kleur als het paspel...)

stof: petit pan hanako noir
patroon: een oudere knipmode

De kadootjes, die toon ik jullie een volgende keer. Maar voor nu, voor jullie alvast een gelukkig en gezond 2014 gewenst!!!
(bij ons wordt dat gezond alvast spannend, want mijn vader mag overmorgen al meteen onder het mes voor een zware ingreep)








6 opmerkingen:

Mumendemiekes zei

Ik heb net datzelfde stofje hier liggen... schoon hé.

jouw kleed vind ik echt heel knap met die paspel er zo tussen.
Heel mooi gemaakt en het staat je supergoed.
welk model is dat?

http://mumendemiekes.blogspot.be/

Querida zei

Weer leuke kleertjes gemaakt! En idd een superstofje :-)
Veel succes en spoedig herstel voor je papa.

Jozefien zei

Knappe kleedjes!

Katrientje vanalles zei

Ik wens je veel goeds in het komende jaar. Snel herstel voor je vader.
En je jurken vind ik prachtig. zou het ooit ook eens willen wagen zo'n mooie jurk voor mijzelf te maken. Wat is het patroontje van het jouwe?

Klaartje Nel zei

Supermooie hemdjurk! En de stof is op de foto wel mooi hoor!

familie in den vreemde zei

Prachtig allebei! En sterkte voor je vader...