vrijdag 28 februari 2014

het is weer zover

DE hoogdag voor kinderen (nee, niet voor mij, ik woon gelukkig ver weg van Aalst, want ik gruwel van me te verkleden en nog meer van carnavalmuziek).
Maar voor kindjes is dat zalig...
En gelukkig waren ze meteen mee met mijn voorstel tot outfit.

De Dochter werd een elfje. Ik haalde rollen organza bij action, verschrikkelijk moeilijk verwerkbare blinkstof bij pauli en knipte gisterenavond om iets na 22u nog een oud ikea dekentje kapot als elfenjasje...


-elfjes vliegen he mama-

patroon elfentop: ottobre zomer 2004
patroon elfenjasje: ottobre lente 2006
accesoires: wibra

De Zoon werd een drakenridder. Dat kwam goed uit, want voor het nieuwe magazine: la maison victor, mocht ik een ridderhelm testen. De rest werd ideetje pik van pinterest



-ridders kijken stoer he mama-





14 opmerkingen:

CarlaK.be zei

Ze zien er schitterend uit !
En carnavalmuziek, da's echt de allerergste "muziek" die er is hé...
Liefs!

Anoniem zei

Wat een stoere ridderheln, als mijn man dat maar niet ziet...

Liezewiezewoes zei

super!

Anoniem zei

Allebei echt schitterend, en zo'n blije snoetjes!

JoChapeau zei

Echt de max voor de kids ! En dat elfje ! Zo wauw !

ikke zei

Geweldig!!

With love - by Eva zei

Wow, die ridderhelm, dat ziet er heeeel veel werk uit!

Wollige wolkjes zei

Knappe kostuums! Die elfenjas, die zou ik zo wel willen dragen :-)

Edje zei

Prachtig allebei! Moeders heeft dat mooi gemaakt!

Mamadammeke zei

Geweldige outfits!!!

Anoniem zei

Knappe carnavalspakjes..... Het elfenjasje vind ik eigenlijk ook heel mooi en 'draagbaar' als vestje.

Ann Cloots zei

Heel leuke outfits!!!

128 zei

Wow, dat ridderpakje zou hier ook wel een schot in de roos zijn. Heel tof!

SaSiBeau zei

zeer mooi