woensdag 1 juni 2011

stempel

ik heb eindelijk eens een stempel van mijn 'logo' gemaakt. En nu kan ik dus zelfgemaakte labels in mijn kledingstukken stikken. Helaas leende onderstaande projectje zich net niet zo proper daarvoor. Maar alle volgende stuks met beleg, let op mijn woorden, ze gaan er sjiek uit zien...
stempel

Voor diegene die vol ongeduld wachten op het vervolg van naai je eigen tuniek. Wel deel 2 is gemaakt, maar eh... ik ga het eerst helemaal aanpassen, want wederom is het niet echt een onverdeeld succes. Meer hierover later...

3 opmerkingen:

de vliegjes zei

tof zo'n eigen logostempel, de maat in het Petitpanhemdje daar gebruikte ik geen stempel hoor, gewoon geschreven met textielstift

Ima zei

Mooie stempel!
Ik wil ook zoiets gaan doen, heb eindelijk ook een mooie stempel. Maar welke inkt gebruik jij? En blijft dat goed bij het wassen?

mama saartje zei

ik kocht een stempelkussentje voor textiel, gewoon bij banier. Geen idee hoe goed dat houdt eigenlijk, ik heb het nog niet zo vaak gebruikt en gewassen...