vrijdag 16 juli 2010

lappen swappen?


ik heb deze ongelooflijk leuke retro stof gekocht in de kringwinkel. Een heel tijdje terug, maar ik heb gewoon te veel. Ik heb een lap van 90cm op 1,5m, daar zal ik een rokje van maken, maar dan heb ik nog 4m op 90cm. Dus doe me een voorstel en ik stuur je de lap op. Ik kan ook de lap in 2 doen, en dan zijn er 2 lappen van 2m op 90cm te swappen. Ideaal zou zijn als iemand minstens 75cm van de zwarte bloemenstof heeft zoals bij koekepeertje.
Heb er net een bestelling geplaats, maar natuurlijk de zwarte vergeten bestellen. Maar mag natuurlijk een andere stof zijn!
Als je niets te swappen hebt, maar wil hebben, post dan gerust een link op je blog...

2 opmerkingen:

Pippelotje zei

ik heb die blauwe bloemen en die paarse bloemen, maar helaas geen zwarte.

ik heb je een stokje toegeworpen, vangen!!!!!!

mama saartje zei

ik heb de groene bloemetjes... Maar zoals ik al zei: wie het stofje wil, mag gerust een voorstel doen. Ik zou er alleen graag minstens een rokje of een kleedje voor De Dochter uit krijgen.