dinsdag 10 augustus 2010

het is stil aan de overkant...

of beter: het is stil hier in huis.
Ik ben geveld door een vlaag van: MOE, tot niets meer in staat...
Dit weekend hadden we nog het burenfeest fiesta mexicana in onze tuin, en nadien was mijn kaarsje helemaal uit. Want De Kinders lagen wel op tijd in hun bed, en waren dus ook onnoemelijk vroeg uit hun bed.
Resultaat: een oververmoeide mama die met moeite gisteren nog 2 naden heeft gestikt van het uitgedaagde kleedje.
Dit weekend mogen we ook alweer naar een babyborrel, en een andere vriendin is onedrtussen ook bevallen. Dus zal ik mijn naaimachine en mezelf deze week toch eens grondig moeten wakker schudden en nog enkele kadootjes maken, want met lege handen kan een mens niet aankomen. Wordt ongetwijfeld vervolgd, maar dan aan een slakkengangetje...

1 opmerking:

Pippelotje zei

gaap ende geeuw, zou het al najaarsmoeheid zijn? of bestaat dat niet? ik heb er ook last van, maar bij mij komt dat eerder door zeer onderbroken nachten.
hier gebeurt dus ook niet veel creatiefs en als dat wel gebeurt moet het tornmesje vaak komen opdagen.