maandag 23 augustus 2010

stylish blogger award


Ik kreeg van vicarno's mama een stylish blogger award.Ze schreef: Ik geef de award graag door aan mama saartje, omdat ik haar al een tijdje ken via een forum, en het waanzinnig vind dat ze ouderschap met voltijds werken en creatief bezigzijn combineert!
Dat is natuurlijk heel lief, en ik begon er een klein beetje van te blozen.


De bedoeling is dat ik 5 belangrijke/kenmerkende/speciale dingen met jullie deel.
Goh, wat kan ik daar op zeggen.
1. Alvast 1 van de belangrijkste kenmerken van mezelf is dat ik rondloop met een kop vol ideeën. Ik leg me dan ook volledig toe op iets, en na een tijdje ben ik dat weer beu. Zo ging ik taarten decoreren, breien, meubels pimpen, fimo kneden, ...
2. Zo ben ik nu volop in-to-haken. Ook geïnspireerd door vicarno's mama, en heb hier nu al 30 patroontjes liggen, alleen, nu nog gemaakt krijgen.
3. ik vraag me vaak af hoe andere mama's het doen? Mij kan je bijvoorbeeld elke dag al hakend op de trein terugvinden. Dat durft al eens zijn: een patroon knippend op de trein, of driegend op de trein, of... Anders komt er hier echt helemaal niks van in huis!
4. Ik ben een ongelooflijk lui wijf. Zelfs wat betreft mijn hobbies. Ik knip mijn patroon, leg het op mijn stof, steek het wel nog even vast, maar dan is het bij mij meestal ineens de schaar. Ik teken amper of meet amper mijn naden. Ik stik op den wilden boef, en klink het niet, dan botst het. Ik drieg niet ineen. Maar sinds kort overlock ik wel mooi alles, dankzij de opgediepte overlockmachine van mijn mama.
5. Wat ben ik blij dat ik draagdoeken heb ontdekt bij De Zoon. Nu heb ik tijd en handen vrij voor De veeleisende Dochter, en is De Zoon lekker dicht bij mij, en heel gelukkig... En handig in drukke winkels!!! Hop, kleine op de rug en ge kunt overal tussen. Een goe gerief, die draagdoeken... En verslavend!

Nu is het de bedoeling dat ik anderen nomineer voor deze award. Maar de meeste van mijn blogvriendjes hebben deze award al eens of meerdere keren van andere blogsters gekregen. Dus laat ik het bij deze dan maar zo laten...en in de plaats een beetje gaan verderwerken aan de PIFjes...

Geen opmerkingen: