maandag 15 oktober 2012

KCWC (1)

Zo, de kids clothes week challenge is voorbij.
Wat werd er afgewerkt: 1 rokje
Wat is er bijna af:
- het hemd voor De Zoon (nog knopen en de onderkant)
- een winterkleedje voor De Dochter (nog 1 zakje en de zomen)

Het rokje tekende ik zelf. Ik nam mijn stof dubbel, legde er een bestaand rokje op, en tekende losjes de contouren, en verbreedde in dezelfde lijn een heel stuk, tot de volledige breedte van mijn stof.
Dan legde ik stolpplooitjes in de bovenkant totdat ik de juiste breedte verkreeg.
Elk plooitje werd 2cm doorstikt, een boord bovenaan, en voilà: ik content, De Dochter content!
Het stofje ziet er in close-up wel een beetje 'vuil' uit. Maar op model straalt het stofje wel. Zeker als ze er nog een geel golfje bij aan heeft, en haar camelkleurige laarsjes!


rokje blossom Yellow
stof: blossom yellow van de dutch love collectie van Hamburger Liebe
en dat label: dat kreeg ik ooit eens van knipmode ;-)

10 opmerkingen:

jumare zei

ik vind het wel een leuk stofje

JoChapeau zei

Wat mooi ! Ook zo'n mooi stofje !

hilde@home zei

prachtig stofje hé! Ik heb het hier in andere kleurencombinaties liggen ;-)

Katrientje vanalles zei

knap rokje.

Liezewiezewoes zei

super stofje zeg!

Sweet Sienna Hope zei

mooi stofje en inderdaad mooi met camelkeurige laarsjes

With love - by Eva zei

Tof stofje, en leuk met dat geel. Ik zie trouwens een kei schoon label ;)

mama saartje zei

ah ja, dat label, ik kreeg zo ooit eens een zakje van knipmode toen er iets mis ging met mijn abonnement. Vond dat label beter passen van kleur dan mijn eigen wit-blauwe labels ;-)

Villa Speelmama zei

Super mooi!!!

vervlogen dagen zei

Wat een mooi stofje!