maandag 8 oktober 2012

Wall of shame meets KCWC (of: WOS deel 2: geknipt maar nooit iets mee gedaan)

De aandachtige kijker zag in mijn zijbalk het logo van Kids clothes week challenge.
De aandachtige lezer zal nu ook zeggen: hé, maar je ging toch eerst onafgewerkte stukken afwerken?!

Wel, het eerste jasje is afgewerkt!
Het blauwe by the way. Maar helaas was de zon op dat moment ook helemaal klaar en al gaan slapen. Dus foto's heb je nog te goed.

Wat ga ik dan deze week zoal proberen af te werken?

Het hemdje voor De Zoon waar ik ergens in mei al aan begon


en nog enkele klaargeknipte rokjes voor De Dochter (als ze er nog in kan).


En verder? Ik zie wel.
Heb nog enkele ideetjes in mijn hoofd.
En, ik vind dat, als ik dit stapeltje flink heb afgewerkt, ik ook wel aan iets nieuw mag beginnen... Niet?

Geen opmerkingen: