zondag 4 mei 2014

1 jaar!


1 jaar en 1 dag geleden werd ik voor de laatste keer tante.
Gisteren was het dus tijd voor het eerste echte feestje!!!
Omdat de grote broer van Vik 2 dagen voordien zijn eerste lentefeest had, vroeg mijn schoonzus aan mij of ik voor de kroon wou zorgen.
Want met al dat gefeest, zou dat er zeker van tussen vallen.
Ik wist het al een hele maand, en toch begon ik er pas dit weekend aan. Ook voor het echte kado werd de dag zelf nog wat stof bijgehaald.
De broer en zus kregen 2 jaar geleden al een lekker knus tv-dekentje voor nieuwjaar. Tijd voor Vik zijn eigen deken dus, want binnen de kortste keren zal hij mee de zetel in klauteren, om met tut en knuffel tussen broer en zus te snoezen...
Dat verdient dus een eigen deken. En ik merk bij mijn broer zijn andere kinderen, en hier thuis, dat er echt wel waarde gehecht wordt aan dat 'eigen' dekentje.


gelukkige verjaardag kleine man!

4 opmerkingen:

les quatre mères zei

leuk idee, dat van die 'eigen' dekentjes, anders wordt het toch maar een geduw en getrek

Karen. zei

Heel tof dekentje (ik ben zoooo verliefd op dat stofje!!) En toffe, originele kroon, met die '1' en 'i' !

Villa Speelmama zei

zo origineel om die 1 in zijn naam te verwerken; slim gezien!
En mooi!
Daar is er weer eentje blij :-)

mama saartje zei

volgend jaar zal me dat niet meer lukken ;)