zondag 11 mei 2014

ik kreeg en gaf... voor moederdag

al 6 jaar ben ik mama, 4 jaar al dubbel mama en al 35 jaar mag ik mama zeggen tegen die lieve vrouw die me ter wereld bracht. Ach, op moederdag worden we allemaal wel een beetje nostalgisch en sentimenteel zeker?

Ik kreeg, samen met een mooi gedichtje vol kusjes, lekkere zelfgemaakte confituur van De Dochter


En van De Zoon kreeg ik een doosje met een mooie ring, niet de ring die je hier ziet. Ik moest eerst nog even gaan ruilen met een andere mama, want blijkbaar leken de 2 jongens hun symbolen nogal fel op elkaar en zat er iemand anders zijn doosje in De Zoon zijn zakje. Ben ik blij dat we in een klein boerengat wonen waar iedereen op een boogscheut van elkaar woont ;-)



En voor mijn mama hield ik het simpel dit jaar. Ik maakte al eens een tas en een mandje, en deze keer maakte ik keukenhanddoeken, maar dan ietsje anders. Mijn mama heeft een landelijke keuken met een zwarte matte oven waar deze prachtig bij gaan staan.
Ze was er in ieder geval heel blij mee!


3 opmerkingen:

Mamadammeke zei

Originele handdoekjes!

vee zei

hoho! die zouden bij mijn oven ook goed staan!!!

Liezewiezewoes zei

Tof zeg die handdoekjes! en jouw ring is ook geweldig!